Sanal Santral Nedir?

Sanal santral veya diğer bir adıyla bulut santral, fiziksel bir sabit telefon santralinin tüm işlevlerini ve daha fazlasını dijital ortamda gerçekleştiren bir telekomünikasyon hizmetidir. Sanal santraller, genellikle internet üzerinden çalışır ve VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisini kullanır. Bu hizmet ile, müşterileriniz ile yapacağınız telefon görüşmelerine değer katarsınız. Robot operatör, görüşme kaydı, IVR, çağrı yönlendirme otomatik arama vb. temel özelliklerin yanı sıra eski tip analog santralinizde bulunmayan bir çok özelliğe sahip olursunuz.

Masaüstünüzde yeni nesil cihazlar ile konuşun.

Masaüstü yeni nesil IP Telefon, IP Dect (telsiz) veya FXS cihazları ile bulut telefon santralinizi kullanın.

Bilgisayarınızda mikrofonlu kulaklığınız ile konuşun.
Daha az masa, daha fazla özgürlük.
Daha gelişmiş ve esnek santral için günün farklı saatlerinde özelleştirilebilir.
Anlık Santral İzleme (Dashboard)
Kara Liste Oluşturma

Sanal Santral

Özelliklerinden Bazıları

Sizi arayan müşterilerinize 'Hoşgeldiniz' anonsu dinleten, tuşlama yaptırarak ilgili departmana veya kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası,resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR'lar tanımlayabilirsiniz.

Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.

Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını ve kuyrukta bekleyen çağrıların durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.

Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.

Şirket personellerinizi Netsantral'inizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz.

Kullanıcı dostu arayüzüyle, teknik bir desteğe ihtiyaç duymadan kendiniz tüm ayarlarınızı yapabilir ve santralinizi anlık izleyebilir,raporlama yapabilirsiniz.

Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.

Kullanıcılarınızın kullanacağı Netsipp+ uygulamasını karekod özelliğini kullanarak hızlı bir şekilde aktif hale getirebilirsiniz.

Sizi arayan müşterilerinize, kullanıcılarınıza bağlanana kadar arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Şirketinize ait jingle, herhangi bir müzik, anons veya kampanyalarınızı bekleme müziği olarak kullanabilirsiniz.

Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.

Hemen Konuşun

Hemen bir WhatsApp görüşmesi başlatın !


WhatsApp web ile görüşme başlatın.

Destek Merkezi

Destek sistemimiz ile 7 / 24 yanınızdayız


Kullanıcı Destek Merkezi

Daha fazla bilgi için

Güler yüzlü personelimiz sorularınızı yanıtlamak için burada

iletişim

Hemen İletişime Geçmek İçin :

Yapmak istediğiniz projeleriniz ya da satın almak istediğiniz ürünlerle ilgili deneyimli kadromuz ile her zaman yanınızdayız.

İhtiyacınız olanı bulmak için gerekli analizleri yapıyor ve size en uygun çözümü bir proje halinde sunuyoruz.

Eğer isterseniz sizi arayabiliriz. Mail adresinizi ya da telefon numaranızı bırakmanız yeterli, size hemen geri dönüş yapacağız.